AKÇAKOCA BULUŞMASI

2023 yılında Düzce İlinin Akçakoca ilçesnde Akçakoca Öğretmenevinde 31.buluşmamızı gerçekleştirdik. Buluşmamamıza yoğun katılım isteği oldu. Ancak katılacağını bildiren bazı arkadaşların gerek sağlık sorunları ve gerek yakınlarının ölümü ve gerekse beklenmedik diğer hallerin ortaya çıkması nedenleriyle iptaller oldu ise de gerçekten çok samimi, sıcak ve ardından unutulmayacak anılar bırakan bir buluşma oldu.

Her buluşmada bizi yalnız bırakmayan arkadaşlarımız yanında ilk defa bu samimi ve sıcak buluşmaya katılan arkadaşlarımız da oldu. Ayrıca, buluşmalarımıza katılmakla her zaman bizleri onurlandıran, bilgi ve birikimlerini bizimle paylaşan sevgili öğretmenlerimiz Turgut Yaşasın hocamıza ve sevgili eşine, Aysel Ongan hocamıza ve sevgili eşine şükranlarımızı sunarız.

Buluşmaya Mukaddes Köseoğlu, Sadettin Sabaz, Ramazan Emre, Ömer Tuncay ve eşi, Nuri Yıldız, Şirin Künteş, Selahattin Ortaboy ve eşi, Necmetti Şimşek ve eşi, Bekir Dicle, Celal Şeker ve eşi, Seyfettin Tekçe, Zülküf Bayrak, Nihat Zaloğlu, Selma Zaloğlu, Cihangir Torol ve eşi,  Mehmet Şefik Şenay, Mehmet Akın, Sezai Savaş, Kadriye Yılmaz, Kiymet Tantekin, Azize Pınar, Nurten Akıncı, Sevgi Köseler ve kızı, İclal Kaya, Yaşar Pirinçci, Nermin Ergin, Müzzeher Yıldız Bilici, Nilgün Evbezi, Mehtap Ülgen, Sabiha Avcı, Sabahat Burtan, Hayrettti Diriarın ve eşi, Ayşe Aynur Albayrak, Jale Tınar, Zehra Şenyiğit ve eşi, Nihal Altınakar ve kızı, Şadan ve Nalan Aydınalp, Mehmet Umut ve eşi, Zeki Yılmaz arkadaşlarımız katılmışlardır.

Buluşmanın ilk gününde yerel sanatçının icra ettiği müzik eşliğinde öğretmenevinde akşam yemeği yedik, şarkılar söyledik ve oyunlar oynandık.

Buluşmanın ikinci günün gezi düzenledik. Cenevizlerden kalma Akçakoca kalesini, hiç çivi kullanılmadan yapılan Hemşin köyündeki tarihi Hemşin camisini, Meşhur Şelaleyi ve Fakılı mağarasını gezdik

Akçakocan'ın meşhur otantik pazarını gezdikten sonra öğretmenevine döndük.

Buluşmanın 3. günü serbest kalarak doyuncaya kadar sohbet ettik anılarımızı paylaştık.

Gelecek sene buluşmasının nerede yapılacağına dair yetkiyi komiteye vererek buluşmanın heyecanı ve ayrılığın burukluğu ile birbirimize  ve Akçakoca'ya veda ettik.

Gelecek yıllarda buluşmak dileğiyle sağlıklı günlerimiz olsun...